Midsommarafton

imageimageimage

Åh jag var nog tröttare än jag trodde efter midsommarafton, konstigt ändå då vi var hemma relativt tidigt och jag var så trött att jag somna direkt vi kom hem. Sedan sov jag en sådär 4 timmar middag , ehm? Fast sedan la jag mig vid 3 tiden igen och vaknade kl 10 idag. Visste inte att man kunde sova så mycket ens. Men men, såg i alla fall två bra filmer tillsammans med älskling igår och hade det supermysigt!

 

Midsommarafton firade vi ute i Anneberg, det var planering på dans runt midsommarstång, 5-kamp, beerpong m.m men efter att vi hjälpts åt att klä midsommarstången och grillat och regnet bara fortsatte att ösa mer och mer ner, så gav vi upp tanken om dans och 5-kamp , tråkigt nog! Men det blev lite beerpong under tält innan vi valde att kasta in handuken och åkte tillbaks till Göteborg. Då min kamera fortfarande ligger hemma hos mamma sedan Sarahs student, blev det bara mobil bilder som min älskling tog under kvällen.

 

/Viernes celebramos un festival se llama Midsommarafton, pero llovío durante todo el día y que no podia bailar el tradicional alrededor de la cruz de mayo. Pero jugamos beer pong y cocinar una buena comida/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0