Jag tror jag behöver denna




Pansie dress by Motel , 599 kr på Nelly. Snygg Snyggare Snyggast!

Big in Japan tonight


Efter en dag med träning och plugg, blir det nu ansiktsmask och filmen Leap year. Ansiktsmasken är en som ska rensa mina porer, kan behövas har börjat få lite finnar det senaste. Varför? gaaah. Hoppas detta ska göra susen iaf! Tyckte det var coolt att man blev så himla vit av den när den hade stelnat, lite japansk inspirerat sådär!

GODNATT!

We are all the winners, we are all the best

Hej där IGEN. Tänkte berätta om min helg och helt plötsligt slog det black out, jag minns inte vad jag har gjort? inte för att jag har gått och fått minnesluckor av fylla nej nej. Utanför att helgen alltid tycks gå så fort så sedan när man sitter där på måndagen är det svårt att minnas...bara jag som har det problemet eller? haha

Det var iaf en underbart kul förfest at oscars and tibb, som blev väldigt lång. Utgång blev det aldrig någon, utan en relativt tidig hemgång och mamma lagade lövbiff och stek potatis, MUUUMS. Söndagen var all in framför Sex and the city och prison break, mindes mer än jag trodde när jag väl satte igång och skriva ju, sedär ja!

Back to study le francais!



RSS 2.0