The sky is grey

God förmiddag, här sitter jag och äter kiwi, gud vad gott det är, nyttigt också mums. Idag är det städdag här hemma, städa upp julstöket, vi har ju inte varit hemma något än knappt sedan dagen innan julafton. Så nu blir det städa fint inför nyår. Finns inte så mycket annat att göra en gråmulig dag.

Comeback

Hejsan, long time no see.

Mycket har hänt, väldigt mycket har hänt sedan ja bloggade här senast, lever numera sambolivet tillsammans med min underbara pojkvän sedan 3 månader tillbaks. Men om sanningen ska fram så har jag saknat min andra partner, nämligen bloggen. Så jag tror det är dags nu för en comeback! Men inget mera spotlife eller andra bloggar. Jag klarar ju mig dunderfint här med blogg.se

Nej nu ska jag duscha & göra mig fräsch innan älskling kommer hem!

RSS 2.0