Tisdag

Helgen bestod av party, new haircut, färga håret och ligga hela söndagen i soffan tillsammans med pojkvän framför sons of anarchy. Grym helg ändå! men glömde självklart kameran hemma. Hejja! Men här bjuder jag på några bilder från förra lägenheten har ju aldrig visat. Dock helt nyinflyttade (jag vet jag ser ut som en luffare ;) haha
 

New in

Alla hjärtans dag present från min kära mamma. Jag älskar det, sitter perfekt på mig! Happy girl, när vi lyckades komma åt skyltexemplaret på Gina Tricot här på frölunda torg! Jag har ju spanat på det ett tag , haha.

Snabb uppdatering, igår jobb, idag familjemiddag här hemma hos oss. 1 vecka kvar tills lön, whoop whoop!

Wildfox Spring 2012

Klädkris..

Såhär skulle jag vilja se ut som nedanför, men sådana kläder har jag inte. Varför då? :( Ååhh, jag har inget att ha på mig!
 

7 februari

Jag har åkt på en förkylning, inte av den lilla sorten utan mer en såkallad bamseförkylning. Så inget jobb för mig denna veckan, kan inte ens sova och hostar tills jag tappar andan stup i kvarten. Jag hoppas verkligen jag blir frisk snart, på torsdag fyller mormor år och och på fredag är det ju tjejmiddag.
 

Longtime

Hejsan,  Gått kanske sådär en vecka sedan sist. Jag har haft en långhelg hos mamma och sedan har jag jobbat sedan i tisdags. Nu sitter jag här med min tallrik yoghurt och ska snart bege mig ner till vagnen har sovmorgon idag, eftersom jag jobbar stängning, jag behövde nog faktiskt det idag. Kunna sova till klockan 8! , var helt slut igår.

Ah finns inte så mycket att blogga om just nu, det enda jag gjort är ju jobba, äta , sova. haha!
 
 
RSS 2.0