I loved you first

Hej igen typ, känns som det händer en massa massa nu..vilket visar sig i huvudvärk. Verkar dock som att det är en sådan vecka, alla har typ huvudvärk nu?

Så idag blir det skönt med en riktig tjejmiddag avslutat med film!!

Lekte massa med min undulat förut, filmade han och alltså haha fan vad kul man kan ha med en undulat ändå, så där lagom underbart knäpp. Dock är jag en dålig filmare, tur att jag inte jobbar med det.


Regina Spektor - Samson

Sitter ute i långedrag och fryser efter en...

20100917030 (MMS)

Sitter ute i långedrag och fryser efter en fotografering..och min päls är blöt spöregn bu. Men det blev fotografering ändå till slut. Lite kallt dock brr!

Världens sötaste Glenn

Jag har en förkärlek för undulater, kanske för att jag är uppväxt med dem, kanske för att dem är så söta och charmiga. Minns att jag brukade ha med min undulat överallt (inomhus såklart) som liten. Denna lilla sötnos heter Glenn och är 6 veckor gammal. Vacker är vad han är!

Dancing on my own

Känner mig så duktig, möblerat om, dammat och städat hela rummet. Nu blir det rensa i gaderoben och plugga franska. Jag är så duktig såå klapp på axeln.


haha lite såhär är jag nu. FULLFART!

Baby I can feel your halo.




Kofta - Gina Tricot, Tights & tröja - H&M , (Keps - New Era)

Beklagar att de sista bilderna blev så suddiga, vet inte vad min kamera håller på med ibland. Sedan har jag väl en aning svårt för att vara seriös på bild, men såhär ser jag ut en dag som denna fullspäckad med plugg & städning.

Off we go, nu blir det följa med sara på f...

20100905023 (MMS)

Off we go, nu blir det följa med sara på fotografering.

RSS 2.0