Jag kan ha fläta i luggen!

Hinner inte direkt blogga nu, men jag är bestämde mig för sluta tycka synd om mig själv och jag har lovat mig själv att nu ska jag bli bättre på uppdatera i bloggen. Så jag tar mig alltså 2 minuter. Efter dessa två minuter har gått ska jag direkt in till stan , möta upp Sara , en tur på systembolaget blir det och kanske någon ny ögonskugga eller något nagellack?

För som ni ser har jag smink på mig idag, det var inte igår det precis haha, sen ville jag också visa att mitt hår har växt så att jag kan faktist ha en minifläta i luggen nu , haha :D Tessan trodde jag kunde det så jag var tvungen att testa och yes en liten liten gick det att ha. Nu vet jag inte om man ser det så tydligt men men, för mycket ordbajs måste dra nu höörs , puss!

Läser...


Sjuk, smutsigt hår och ja kan man tycka mer synd om sig själv?

http://frokensvensson.webblogg.se

Ja, jag har gjort en ny blogg. Tröttnade på att ha en blogg som hette enbloggomsandrasliv, för det första sjuukt lång? för det andra låter det supertöntigt, precis som frokensvensson också gör men whatever. För det tredje så heter jag inte ens Sandra längre.

 

Så här är jag med en freesh start again.

Nu undrar ni varför jag inte ändrade min design? nåå för att jag faktist gillar denna tråkiga vita/svart designen, den får representera enkelhet och lite hur jag känner inför design just nu. Ändrar den när jag känner för något flashigare helt enkelt.

Följ min blogg med bloglovin
RSS 2.0