Spotlife

Jag fick en invite till spotlifes exklusiva bloggnätverk som det så fint kallas och ja jag är ju korkad om jag inte tar möjligheten faktiskt. Så nu flyttar jag över hit.

http://frokensvensson.spotlife.se

Rings


Jag beställde ringar från Nelly för några veckor sedan, jag beställde 5 stycken "basringar" alla i min storlek. Men dessa måste det varit något fel på för dem är jättesmå. Men jag känner en person som jag tror skulle få på sig dessa små ringar.  Sara vill du ha?

Guld


Köpte ju guldiga gladiator sandaler för någon vecka sedan, gillar dem jättemycket som slit och släng skor i sommar. 99 kr från H&M, och jättesnygga till sommarens alla klänningar.

Göra om


Drog fram min påse med kläder jag sorterade bort från gaderoben sist jag städade och började titta och se om man kunde gör något roligt med det. Hittade en gammal blus som jag sydde om till en tubtopp, klippte bara av överdelen och sydde in resår i ryggen och sedan en söm rakt över och lämnade en liten V-ringning mitt på. Skitsnyggt till jeansshorts till sommaren. Behöver bara stryka till kanten högst upp, så blir den perfekt gillar blommorna så i tyget.

Conscious Collection



Jag är som sagt helt kär i denna kollektionen, dessa topparna vill jag också ha. Åh kommer ha så svårt att hålla tassarna borta. Det som kommer rädda mig är nog att dem kommer ta slut väldigt fort.

God morgon/förmiddag



Jag måste fixa mina ögonbryn, har ju låtit dem växa ut helt och hållet pga att jag skulle fixa dem på Elisabethskolan och så får jag aldrig tummen ur att göra det. Rättare sagt glömmer boka hela tiden, men men idag har jag ingen aning om vad som händer. Förutom att jag ska fixa lite i CAD, så har jag en helt fri måndag, måste försöka hitta present till mormor också som fyller 78 på onsdag. Tiden går så himla fort, jag minns när hon fyllde 65 år! haha fast då var jag iofs inte gammal sådär 8 år kanske. Aja, intressepil i ögat på er typ, nu ska jag hoppa in i duschen , hörs senare!

Inköpslista S/S 2011.

Vad jag behöver inför våren/sommaren, försöker komma på vad mer det är som saknas i min gaderob som jag måste ha. Har jag missat något? Jag måste organisera, överstruket har jag redan lyckats få tag på. Tanken är att endast detta ska jag införhandla nu under våren. Med undantag 1-2 klänningar ifrån conscious collection som H&M släpper i April. Det är okej, dem klänningar behöver alla flickor.
  • Virkat (shorts, klänning och väst)
  • Vit kavaj
  • Nagellack (Orange, Gult, Grönt, Nude & Vitt)
  • Vita Converse
  • Vit stor kuvertväska
  • Guld halsband (grekiskt stuk)
  • Höga pums (Svart & Nude)
  • Guldiga gladiator sandaler
  • Nude långklänning
  • Vit bikini
  • Svart/brun stor sadelväska med remmar

BY H&M





För att se hela kollektionen kika här , i mina ögon finns det så mycket snyggt att min plånbok kommer få lida, trots att priserna är bra eller om någon bara skulle sådär kunna skänka ja inte hela men nästan hela kollektionen till mig? Fast först måste jag göra mera plats i klädkammaren.






Mina favoriter, vill ha dem allihopa. Måste ha dem typ, helst klänning 2, kavajen och shortsen. Dem andra klänningarna behöver jag iofs också. Det är så vackert! jag älskar vackert. Helst vill jag ju egentligen ha ännu mer vackra saker som fanns i kollektionen. Längtar till 14:e April!

"Vuxna" människor





på sista bilden har jag ingen aning om av som hände !

Så kan det gå

Igår blev det party, men jag måste gjort det klantigaste i världshistorian. Jo igår nämligen så tog jag med mig fel leg i farten ut. Jag tog med mig min mamma leg?!?!?! , alltså helt sjukt. Hur har jag lyckats med det? Jag slutar aldrig och förvåna mig själv. Det är ändå ganska underbart. Men det var trevligt innan hemma hos Josephine, som bodde bokstavligt talat ute i skogen. Det tog sin tid att hitta, men när jag väl kom fram så var det värt det. Olyckligt med leget bara!


Isabelle, Josephine & Emelie

God morgon

Godmorgon, börjar piggna till här, ingen aning om vad som händer idag än sålänge.  Ska börja med att hoppa in i duschen måste tvätta håret mitt.  Blev lite extra glad nu när jag hörde låten Cooler than me - Mike Posner. Fråga mig inte riktigt varför, ganska utjötad egentligen men den har glad rytm. Blir sådär sprallig, känner för dansa loss. Fan att jag inte började dansa i år!
En del av mitt ny"renoverade" rum, 3 stycken tavlor. Tidningsomslag.

Mambo Jambo


Nytt nagellack från H&M, Mambo Jambo 39 kr. Tyckte det var en rolig färg som kommer bli väldigt snygg till sommaren, när man är lite brunbränd. Blir detta perfekt färgklick!

Jag har inga ord

Jag känner mig helt tom på ord, ingen aning om vad jag ska säga, delar med mig av det jag gör nu iaf. Lyssnar på denna låten på repeat.  Orkar inget annat just nu förutom att lyssna bara lyssna.
RSS 2.0