Så kan det gå

Igår blev det party, men jag måste gjort det klantigaste i världshistorian. Jo igår nämligen så tog jag med mig fel leg i farten ut. Jag tog med mig min mamma leg?!?!?! , alltså helt sjukt. Hur har jag lyckats med det? Jag slutar aldrig och förvåna mig själv. Det är ändå ganska underbart. Men det var trevligt innan hemma hos Josephine, som bodde bokstavligt talat ute i skogen. Det tog sin tid att hitta, men när jag väl kom fram så var det värt det. Olyckligt med leget bara!


Isabelle, Josephine & Emelie


Kommentarer
Emelie

Vi kan ta en utgång på torsda eller freda nu i veckan istället :) styra upp något bättre!

2011-02-06 @ 03:15:45
URL: http://emeliez.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0