Tisdag

Sådär ja, äntligen är huvudet bättre, imorgon blir det fika med min eftersaknade pingla Jenny och på torsdag arbetsintervju. Vädret ser lite små lovande ut idag också, så beger oss nog för en promenad ner till Askims badet. Fördel 1. med vår lägenhet, 2 min gångavstånd till köpcentrum. Fördel 2. 15 min gång avstånd till stranden. Börjar trivas här mer och mer faktiskt.
 
anledning till att jag ser så himla flum ut på ena ögat = Allergi!

Fredagen den trettonde

Jadu, jag vet inte med fredagen den trettonde men torsdagen den tolfte slog jag huvudet och fick hjärnskakning. Så egentligen får jag inte sitta här vid datorn, bara vila , inget läsa, titta tv eller sitta vid datorn. TRÅKIGT! Så här sitter jag medan mamma och älskling tapetserar vårt sovrum.Storm ute idag i Göteborg typ halvt, längtar till Mallorca. 3 veckor kvar!
 

Dancing on the beach


Hade en supermysig dag igår, berättar mer senare för nu ska jag bege mig till gymmet. Men ni får en misslyckad hoppbild från en liten underbar strand vi hittade igår!

Vargön

Åhh äntligen kan jag logga in igen.. massa krångel med hotmail, lösenord fram och tillbaks. Men nu är vi igång igen, har nu äntligen semester men vädret vill ju aldrig bli bra här i göteborg. Reeeegn, reeegn och ännu mera regn. Tur att man sticker ner till Mallorca den 5 augusti!  Men igår var det ju fint väder en stund på dagen, så då passade vi på och tog färjan ut till Vargön.
 
 
RSS 2.0