Mood: Orkar inte

Något har hänt med mig jag städar, fixar och renoverar hela tiden. Känner behov av att göra det hela tiden, när jag städat och rensat lådan under sängen går jag vidare till gaderoben sedan till bokhyllan för att gå vidare till smyckena och nu har jag påbörjat att rensa bland sminket, näst ut är skohyllan. Vilket jag misstänker kommer vara så jag spenderar min morgondag. Inte för att jag tycker det kul, utan för att jag helt enkelt inte orkar att göra något anant. Det har blivit till lite av en besatthet, troligtvis tillfällig men ändå fortfarande finns den där. Jag sitter faktiskt och har lite panik över vad jag ska rensa efter skorna. Vi får hoppas att jag tröttnat när jag kommer dit, annars kommer jag väl hitta någon ny besatthet som att sitta och lära mig illustrator. Massa konstiga ord och tankar såhär innan sovdags, ska fixa lite kvällsmat och sätta på Greys Anatomy som är min andra besatthet, aldrig sett innan har helt missat denna underbara sjukhusserie.

Imorgon är det övrigt äntligen fredag, ni vet väl hur det stavas? Redheads, mat, vin & skaka rumpa!


Kommentarer
Emelie

En dag i taget :) jag tycker vi skall ta en enkel fika/lunch med ett glas vi någon dag:)

2011-01-27 @ 23:35:20
URL: http://emeliez.webblogg.se/
Bella

MHHMMMM p-p-p-paartey

2011-01-28 @ 07:39:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0