Otur?

Jag tror att jag har kommit in i en våg av otur, lördag kväll skar jag mig på en kartong (2 gånger!!!), igår så krockade först mina och alex händer och hans trasiga nagel rev upp mitt nagelband (AJJJ). Lite senare krockar vi även med huvudena, (wtf?) och jag får tanden rakt in i min läpp. Men inte nog med det utan för några dagar sedan hade jag sönder ett glas och jag dammsugade självklart efteråt men tydligen så hade en liten glasbit eller relativt stor glasbit inte viljat följa med in i dammsugan den ville sätta sig rakt in i min fot istället. Så nu gör det lite sådär lagom ont när man går. Tror den träffade en nerv eller något, för smärtan var något otroligt igår alltså, började tjuta i öronen på mig och det nästan svartnade. Creepy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0